maanantai 24. helmikuuta 2014

Blaaaaaaa

Huoh, joudutaan jättämään jo tonen näyttely väliin tämän hitsin kennelyskän takia. Luulin Toffen jo parantuneen, mutta nyt huomasinkin yskimisen/köhimisen jatkuvan edelleen. Hain apteekista 10-päiväisen lääkekuurin ja sen doping-varoaika on 7 päivää, joten Enon ryhmis on pakko skipata. Pah.

Noh, kunhan tuo paranee konekarhutestiin mennessä niin hyvä. Sen missaaminen vois jo vähän ärsyttää.

Meidän ohitusharjoitukset muuten jatkuu edelleen. Olen ihan yllättänyt itseni kun olen pysynyt suunnitelmassani. Yleensä kun olen vähän huono tekemään projektejani loppuun asti. Tässä projektissa tosin on se piirre, että hetkenkin lipsumisen jälkeen huonot tulokset näkyvät. Melko hyvä kannustin siis.
Meillä kulkee ruuat lenkeillä mukana ja Toffe mielelläänkin kiinnittää huomionsa syömiseen toisten koirien läheisyydessä. Ollaan jopa vähän jo saatu kontaktinpoikastakin aikaan ohituksissa. Tähän mennessä olen vaatinut vain yhden katseen minuun ennen ohitustilannetta ja sitten lopun aikaa tunkenut namia naamaan siihen asti että toinen koira on ohitettu. Pikkuhiljaa sitten vähän pidempää kontaktia vaatimaan... :)

Tää mun ulosanti ei nyt tänään oo mitään järin hyvää, pahoittelut. Ehkä menenkin siis nukkumaan. Hyvää yötä, Toffeltakin!

Ps. Onko kukaan koskaan ollut järjestämässä mätsäriä? Miten se tapahtuu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti